DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

حسین داداش زاده تاجر جوان ایرانی,ریاست جمهوری آقای دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت

حسین داداش زاده تاجر جوان ایرانی,ریاست جمهوری آقای دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت
REKLAM ALANI
06.07.2024
A+
A-

حسین داداش زاده تاجر جوان ایرانی

ریاست جمهوری آقای دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

حسین داداش زاده همشهری رئیس جمهور ایران آقای دکتر مسعود پزشکیان می باشد و ریاست جمهوری دکتر پزشکیان را تبریک گفتند.
به چند سوال از آقای داداش زاده بپردازیم:

Açıklama yok.

-به نظر شما آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور ایران از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟
پیش از هر سخنی سلام عرض میکنم و انتخاب آقای دکتر را تبریک عرض میکنم.
از ویژگی های آقای دکتر بایدبه خالص و توانمند بودن ایشان اشاره کنم و اینکه در امور کشور همیشه حضور بسیار فعال داشته اند و برای حل مشکلات مردم همیشه در صحنه حضور پر رنگ داشتند.

Açıklama yok.

مهم ترین شاخص سطح سواد بالای ایشان و از همه مهمتر به شخصیت بسیار انتقاد پذیرشان میتوان اشاره کرد.
اگر به صحبت در مورد ویژگی های ایشان بپردازیم فکر میکنم زمانی برای پاسخ به سوالات دیگر شما نماند.
-بله،به نظر شما کابینه ی آقای پزشکیان چه کسانی خواهند بود؟

کشور ایران مردمی بسیار باتمدن و بافرهنگ دارد و آقای دکتر پزشکیان باتوجه به اینکه خودشان در بین مردم حضور داشتند انتخابشان برای کابینه اش هم مطالعه شده خواهد بود.

همچنین در کشور ایران نخبه هایی حضوردارند که افتخار کشورمان در هر زمینه ای هستند از این افرادبه آقای دکتر صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی کشور ایران میتوان اشاره کرد که به نظر من باید از ایشان در اداره و پیشرفت امور کشور بسیار استفاده کرد.
-از اینکه رئیس جمهور کشور ایران یک ترک زبان هست خوشحال هستید؟و آیا در شهرهای ترک زبان فعالیت و پیشرفت بیشتر از بقیه ی جاها خواهد شد؟

خب مسلما که بسیار خوشحالیم از شهرمان دوست و همشهری ما رئیس جمهور شده است ولی ما ایران را فارغ از هر قومیتی ایرانی یکپارچه میدانیم و همه باهم برادر و یکسان هستیم همچنین آقای دکتر پزشکیان هم برای تمام مردم ایران یکسان کار خواهند کرد.
-به نظر شما از نظر اقتصاد کشور ایران پیشرفت خواهدکرد

بدون شک همینطور خواهد بود
ایران در دنیا از نظر اقتصاد و تجارت حرف های زیادی برای گفتن دارد و در این امر هم بسیار پیشرفت خوبی خواهیم داشت.
-آقای رئیس جمهور برای تحریم ها چه برنامه هایی دارند؟
بدون شک برنامه و اقدامات لازم برای هرچه بهتر شدن اوضاع کشور انجام خواهد شد و آقای دکتر طبق شناختی که از ایشان دارم از هیچ کاری برای راحتی و پیشرفت مردم سرزمینم دریغ نخواهند کرد.

-آیا حسین داداش زاده کنار رئیس جمهور خواهد بود یا به دور از سیاست خواهند ماند؟
به نظرم این سوال اشتباه هست چون من همیشه و در همه حال در کنار مردم و رئیس جمهور کشورمان خواهم بود و برای پیشرفت کشورم ایران هرکاری از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

-آقای رئیس جمهور نگاهش به ترکیه چیست؟
کشور ترکیه همسایه و دوست ماست و به نظر من ما دو ملت و یک خانواده ایم و آقای دکتر هم برای بهبود هرچه بهتر روابط اقتصادی و سیاسی کوتاهی نخواهند کرد.

من برای کشورم ایران و مردمم هستم و امیدوارم خداوند در این راه همیشه به ما کمک کند.
از آقای حسین داداش زاده تاجر جوانی که واقعا در کشور ترکیه زبان زد خاص و عام هستند بابت زمانی که برای مصاحبه گذاشتند بسیار سپاسگزاریم.

عبدالله ییغیت-ترکیه

REKLAM ALANI